Další text shrnuje řešení obvyklých problémů s tiskem z účta pomocí klávesy F6. Problémy při tisku formulářů v podobě PDF sestav naleznete v samostatném návodu Problémy s tiskem PDF sestav, například po vyhledání ve volbě Nápověda /Hledat v textech.
Pokud tiskárna tiskne z Windows a problém se vám nepodaří vyřešit ani podle uvedených návodů, pak zavolejte od počítače na naši horkou linku 487 722 211.
Pokud jste přenesli účto na nový počítač, případně jste pořídili novou tiskárnu a tisk z účta nefunguje, pak je nezbytné zkontrolovat funkčnost tiskárny ve Windows i správné nastavení v účtu.
účto nereaguje na klávesu F6 – tiskni: Pravděpodobně počítač (nejčastěji notebook) používá funkční klávesy pro svou potřebu – ovládání hlasitosti apod. Pro tisk je nutné přidržet klávesu Fn a poté stisknout F6. Klávesu Fn naleznete vlevo dole na klávesnici mezi klávesami Ctrl a Alt.
Při tisku se účto minimalizuje na lištu Windows a je třeba je po tisku „oživit“ poklepem myši, případně kombinací LevýAltTab. Způsobují to některé ovladače tiskáren tím, že zobrazují na liště stav tisku. Pokuste se aktivaci tohoto doplňku při spuštění počítače potlačit v ovladači tiskárny ve Windows.
Sestava se nevejde na šířku stránky nebo je příliš vlevo: Volte Ostatní /Tisk z účta /Parametry tisku /Tisk Windows a zmenšete parametr Šířka tisku (implicitně 98). Pro větší odsazení sestavy od levého okraje využijte parametr Posun tisku zleva. Pozor: zároveň je nutné zúžit sestavu parametrem Šířka tisku, jinak se nevytiskne pravá část sestavy.
Tisková sestava není správně česky: Pravděpodobně tisknete dosovsky přes LPT port na starší typ tiskárny. Volte Ostatní /Tisk z účta /Tiskárna /Nastavit jinou tiskárnu /Tiskárna a pomocí F8 vyzkoušejte a vyberte funkční ovladač.
Tisková sestava je špatně čitelná, slabá písmena: Volte Ostatní /Tisk z účta /Parametry tisku /Tisk Windows a parametr Tisk nastavte na 1 = tučný tisk.
Síťová tiskárna netiskne: Pokud tisk zkušební stránky funguje a sestava se objevuje v tiskové frontě, doporučujeme zkusit dočasně deaktivovat antivirový program a po vyčištění tiskové fronty opakovat tisk. Některé antivirové programy (např. McAfee) dozorují síťové služby a mohou způsobovat nefunkčnost tisku na síťových tiskárnách. Při pozitivním výsledku upravte nastavení antivirového programu.