04. 09. 2017, Ing. Tomáš Mašek
Pokud nefunguje spouštění externích programů z účta v režimu DOSBox,
pak jde ve většině případů o kolizi účta s aktualizovaným operačním
systémem nebo antivirovým programem.
Jako první se pokuste upravit spouštěcí dávku účta:
- Při vypnutém účtu klikněte pravým tlačítkem myši na ikonu účta a volte Upravit.
- Na čtvrtém řádku doplňte za text ubox číslici 2
- původní text: {tisk}\caller {tisk}\ubox $ {dbx2} 1000 500 utisk04.exe
- po změně: {tisk}\caller {tisk}\ubox2 $ {dbx2} 1000 500 utisk04.exe
- Změny uložte, spusťte účto a úpravu vyzkoušejte.
Pokud změna nevede k výsledku, pak to vypadá na problém s
antivirovým programem. Pokud používáte programy McAfee či Comodo, které
nepracují dobře s dosovskými programy, pak doporučujeme jejich odinstalaci a
nahrazení jiným antivirem. U ostatních antivirů nastavte výjimku, aby se
adresář s účtem (implicitně C:\UCTO20XX) nekontroloval.